Kategorie

Newsletter

Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem poczty Polskiej oraz kuriera GLS. Polecamy jednak przesyłki kurierskie, są nieznacznie droższe, ale dostarczane znacznie szybciej /maksymalnie do 2 dni roboczych od nadania/ i można śledzić ich drogę w internecie. Dodatkowo przesyłki kurierskie są ubezpieczone, dlatego prosimy o sprawdzenie ich stanu w momencie odbioru. W przypadku uszkodzeń należy spisać z kurierem protokół szkód.

PKlient ma prawo do zwrotu zamówionych towarów w terminie do 10 dni (licząc od daty wysłania towaru - daty nadania) bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Zwracany w tym trybie towar będzie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu, nie będzie nosił żadnych śladów użytkowania lub uszkodzeń oraz będzie zawierał wszystkie elementy wchodzące w jego skład. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać zabezpieczony przed zniszczeniem na adres naszej firmy na koszt kupującego. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, swoje dane personalne oraz podać numer konta bankowego, na które ma zostać przekazany zwrot należności. Po otrzymaniu przesyłki sprawdzimy jej stan pod względem wyżej wymienionych warunków. Jeżeli będą spełnione w/w wymogi odstąpienie od umowy zostanie dokonane, a kwota należna zwrócona zostanie w przeciągu 5 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej. Jako kwotę należności podlegającą zwrotowi rozumieć należy tylko i wyłącznie wartość zwracanego towaru. Koszty wysyłki zwrotnej towaru nie podlegają zwrotowi. Nie przyjmujemy zwrotów przesłanych przesyłką za pobraniem. W przypadku niezgodności przesyłki z wyżej wymienionymi warunkami towar zostanie zwrócony na koszt klienta.
Towary wykonywane na indywidualne zamówienie są traktowane jako usługa, nie są objęte możliwością zwrotu. Towary te rozumiane są jako rzeczy, które nie nadają się do powtórnej
sprzedaży osobom trzecim, czyli zaproszenie, zawiadomienie, breloki, winietki, podziękowania, opakowania, zawieszki, itp - wszystkie te rzeczy, które według Państwa wyboru są odpowiednio przygotowywane, zadrukowywane, ozdabiane, itp. W przypadku błędów w druku z winy Sprzedającego prosimy o niezwłoczne odesłanie przesyłki. Poprawione produkty odeślemy na nasz koszt w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki.

W przypadku produktów personalizowanych czas realizacji zamówienia liczymy od momentu spełnienia dwóch warunków jednocześnie - akceptacji zaproponowanego przez nas projektu oraz zaksięgowania zapłaty na naszym koncie. W pozostałych przypadkach /towary gotowe z magazynu bez personalizacji/ czas realizacji liczymy od zaksięgowania zapłaty na naszym koncie. Poprzez czas realizacji należy rozumieć czas jaki upływa od momentu spełnienia powyższych warunków do momentu przekazania przesyłki kurierowi lub Poczcie Polskiej.

Maksymalne czasy produkcji:
- artykuły personalizowane - do 10 pełnych dni roboczych po akceptacji projektu
- artykuły gotowe z magazynu bez personalizacji - do 7 pełnych dni roboczych
- zamówienia w trybie Express /dopłata 10% wartości zamównienia nie mniej niż 10/ - od 3-5 pełnych dni roboczych od akceptacji projektu.

Zamówienia staramy się wysyłać możliwie szybko, średni czas realizacji to 7-8 dni roboczych. W przypadku zamówień pilnych prosimy o kontakt telefoniczny.

Opłatę za przesyłkę niezależnie od ilości zamówionych towarów naliczamy tylko raz. Zamówione towary wysyłamy w specjalnie przygotowanych sztywnych opakowniach, dobrze zabezpieczone przed zniszczeniem. Całkowity koszt zamówienia wyświetlany jest na bieżąco w koszyku.

Zamówienia o wartości przekraczającej 300 zł wysyłamy na nasz koszt!