Kategorie

Newsletter

Regulamin sklepu

-1-


Nasza firma pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 9,00 do 15,00. Preferujemy kontakt e-mailowy na adres creocards4@o2.pl (ze względu na ilość, maile standardowo odbieramy raz dziennie, staramy się jednak odpowiadać na bieżąco niezależnie od godzin pracy) oraz telefonicznie pod numerem 0-883 433 216 oraz przez komunikator GG 10606194.
Kontaktując się z nami prosimy o podpisanie się co najmniej swoim imieniem i nazwiskiem, zalecamy również podanie numeru telefonu. Znacznie ułatwi to i przyspieszy kontakt.

-2-

Po zakupie przedmiotu prosimy o wysłanie e-maila z wypełnionym formularzem dostępnym do ściągnięcia na dole opisu każdego przedmiotu (formularz możemy wysłać także na email, po wcześniejszym kontakcie) na nasz adres e-mail:
creocards2@o2.pl

-3-


Termin realizacji zamówienia jest zawsze podany w opisie przedmiotu, dotyczy on wyłącznie pełnych dni roboczych /od poniedziałku do piątku, bez sobót, niedziel oraz świąt/.
Poprzez termin realizacji rozumiemy czas,który upłynie od dnia akceptacji przez Państwa wzoru lub od dnia zaksięgowania wymaganej kwoty na naszym koncie /w zależności od tego co nastąpi później/, do dnia, w którym nadamy przesyłkę na Poczcie Polskiej lub w firmie kurierskiej - dzień ten oraz dzień akceptacji/księgowania nie jest wliczany do terminu realizacji. Podany termin jest maksymalnym terminem realizacji zamówienia, staramy się wykonywać wysyłki bez zbędnej zwłoki, co jednak zależne jest od ilości zamówień. Istnieje możliwość wykonania usługi w trybie expressowym /realizacja w ciągu 5 pełnych dni roboczych od zaksięgowania wpłaty i akceptacji/ po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub emailowym.

W sezonie (miesiące kwiecień-czerwiec oraz listopad i grudzień) możliwe jest wydłużenie okresu realizacji o dwa dni robocze w stosunku do terminów podanych w opisie przedmiotu.
Na życzenie wystawiamy faktury VAT. Prosimy o taką informację przed realizacją zamówienia oraz o przesłanie kompletnych danych potrzebnych do wystawienia faktury.

-4-

Klient ma prawo do zwrotu zamówionych towarów w terminie do 14 dni bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Zwracany w tym trybie towar będzie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu, nie będzie nosił żadnych śladów użytkowania lub uszkodzeń oraz będzie zawierał wszystkie elementy wchodzące w jego skład. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać zabezpieczony przed zniszczeniem na adres naszej firmy na koszt kupującego. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, swoje dane personalne oraz podać numer konta bankowego, na które ma zostać przekazany zwrot należności. Po otrzymaniu przesyłki sprawdzimy jej stan pod względem wyżej wymienionych warunków. Jeżeli będą spełnione w/w wymogi odstąpienie od umowy zostanie dokonane, a kwota należna zwrócona zostanie w przeciągu 5 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej. Jako kwotę należności podlegającą zwrotowi rozumieć należy tylko i wyłącznie wartość zwracanego towaru. Koszty wysyłki zwrotnej towaru nie podlegają zwrotowi. Nie przyjmujemy zwrotów przesłanych przesyłką za pobraniem. W przypadku niezgodności przesyłki z wyżej wymienionymi warunkami towar zostanie zwrócony na koszt klienta.
Towary wykonywane na indywidualne zamówienie są traktowane jako usługa, nie są objęte możliwością zwrotu. Towary te rozumiane są jako rzeczy, które nie nadają się do powtórnej
sprzedaży osobom trzecim, czyli zaproszenie, zawiadomienie, breloki, winietki, podziękowania, opakowania, zawieszki, itp - wszystkie te rzeczy, które według Państwa wyboru są odpowiednio przygotowywane, zadrukowywane, ozdabiane, itp. W przypadku błędów w druku z winy Sprzedającego prosimy o niezwłoczne odesłanie przesyłki. Poprawione produkty odeślemy na nasz koszt w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki. Produkty wykonywane laserem mmogą mieć naturalne opalenia w miejsach cięcia, zwłaszcza na jasnych kolorach. Jest to element procesu i nie podlega możliwości reklamacji.

-6-

Projekty, wzory graficzne, opisy i zdjęcia zamieszczone na aukcjach są naszą własnością, stanowią przedmiot praw autorskich i podlegają ochronie. Nie wyrażamy zgody na ich wykorzystywanie i kopiowanie w żadnej formie, zarówno w części jak i całości.

-7-

Sprawy nie ujęte w regulaminie podlegają przepisom kodeksu cywilnego.

-8-


Formy zapłaty podane są zawsze w opisie aukcji. Koszt zamówionych przedmiotów wraz z kosztami wysyłki należy wpłacić na konto:


Creopress
10 1090 1665 0000 0001 2980 7374 (WBK)


Ze względu na to że przedmioty i usługi oferowane w naszym sklepie wykonywane są pod indywidualne zamówienia, wymagamy przedpłaty całej kwoty za wylicytowane przedmioty wraz z kosztami wysyłki. Prace przygotowawcze rozpoczynamy w momencie otrzymania zamówienia, druk w momencie zaksięgowania wpłaty. 

Nie wysyłamy przesyłek za pobraniem. Zastrzegamy możliwość zamiany metody wysyłki z listu poleconego na paczkę i odwrotnie w zależności od wagi przesyłki bez wcześniejszej
informacji. Podany na aukcji koszt przesyłki jest zryczałtowany niezależnie od ilości zaproszeń, zawiera opłatę pocztową/kurierską, koszt obsługi pakowania, bezpieczne opakowanie tekturowe, opakowanie foliowe oraz podatek VAT 23% który zgodnie z prawem musimy doliczać do wartości opłaty pocztowej.

-9-


Licytując kilka przedmiotów na naszych aukcjach za wysyłkę płacą Państwo tylko raz /nie naliczamy kosztów wysyłki za każdy przedmiot osobno/. W takim przypadku koszt wysyłki całości to najwyższy koszt wysyłki spośród wylicytowanych przedmiotów.

Oferta darmowej próbki jest ofertą promocyjną i dotyczy jedynie jednej sztuki z całej naszej oferty przedstawionej na Allegro. Każda kolejna próbka jest płatna, podlega również naliczeniu opłaty pocztowej zgodnie z cennikiem wysyłek.

-10-

Podczas dokonywania przelewu za wylicytowany towar prosimy o podanie swojego imienia i nazwiska oraz nazwy przedmiotu i/lub numeru zamówienia. Prosimy o dokonanie wpłaty w przeciągu 7 dni roboczych.

-11-

Kupione przedmioty wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. Listem poleconym ekonomicznym wysyłamy jedynie próbki.

-12-

W przypadku stwierdzenia niezgodności zawartości przesyłki z wylicytowanym przedmiotem lub ewentualnymi brakami, należy nezwłoczne zgłosić ten fakt za pośrednictwem poczty e-mail (lub innymi dostępnymi środkami komunikacji). W przypadku ewentualnego uszkodzenia przesyłki należy sporządzić odopowedni protokół w obecności pracownika Poczty lub kuriera.

-13-

Zamówienia o wartości przekraczającej 300 zł wysyłamy na nasz koszt.

-14-

Na jasnych kolorach papieru/tektury mogą być widoczne delikatne ślady obróbki laserowej.